سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

درخواست همکاری

                            

متاسفانه  در هر فرومی که اقدام به طرح موضوع استفاده از ریتالین و .... می کنم مدیر سایت تاپیک را حذف می کند.از دوستان تقاضا دارم که تجربتاشون در ضمینه استقاده از داروهایی نظیر ریتالین و ترامادول را در برای ما ارسال کنند تا در یک پست جداگانه قرار داده شود.بدون شک خواندن این تجربیات جالب و مفید خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
masoud پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

سللام دوست عزیز ترامادول رو نمی دونم ولی من حدود 3 یا 4 ساله که ریتالین مصرف میکنم جایی رسیدم که روزی 5 تا مصرف میکردم سوالی بود در خدمتم

سلام خوشبختانه یا متاسفانه حدودا از 5 ماه پیش بخاطره نتیجه نگرفتن از ریتالین اونو گذاشتم کنار و چسبیدم به داروهای ملایمتر مثله سلژیلین،پیراستام+کولین و .....
مرسی حتما از تجربه شما استفاده می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد