سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

آخ جوووووون برگشتی؟
چرا بلنکی همشششش؟
آقا من امروز ریتالین میرسه دستم.
اینجارو از همون روزی پیدا کردم که قرار شد از اینا بزنم.
می دونی من فک می کنم تو اَ من دیوونه تری.....
واقعا ازت خوشم اومده.......
دورادور ......ارادت منو ........با چیزای دیگه بپذیر

عسل شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

بازم سلام
آقا من رکب خوردم طرف جا زد انگار من کوک کلمبیا ازش خواستم

من 3 روز دیگه امتحان دارم 18 و 21 هم
په خاکی تو سرم بریزم ؟تو کف ریتالین , لای کتابامم وا نکردم
بماند که اگه وا کنمم.......
توروخدا زودتر آپ شو بگو جای ریتالین با چی این امتحانو سر کنم؟خاک برسر میشما!!!
ببین من اصفم ته نیستم برم ناصر خسرو....
یه چی بگو بتونم ا پسش بر بیام
ممنون
جون هرکی دوس داری زود آپ شو
S O S !

اولا امتحانت حفظیه یا مفهومی....
اگه مفهومیه زیاد به ریتالین فکر نکن....چیزای زیادیه که میتونی استفاده کنی،یه ایمیل بده تا بفرستم.

عسل سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

دوز 4800 پیر استام روز اول

حالم از زندگیم بهم میخوره ولی نمیرم یه وقت!!!!!

ببین وقت نشد ابن رو به پست پیراستام اضافه کنم،پیراستام بدون کولین نتیجه عکس میده،مکمل کولین هم تو ایران گیر نمیاد،منبع کولین تخم مرغه اگه میخوای پیراستام استفاده کنی باید روزی 6 تا تخم مرغ بخوری،خودم هم بدون کولین )یا تخم مرغ( استفاده کردم و نتیجه خوبی نگرفتم.یکی از دوستان هم پیام داده بود و این نکته رو یادآوری کرده بود که پیراستام بدون کولین بی فایدس،ضمنا من تو ایمیلی که به شما زدم اسمی از پیراستام نبردم اگه میخوای ادامه بدی تخم مرغ هم استفاده کنی..)هر چه بیشتر بهتر)
ضمنا این دوز از دارو زیاد مشکلی ایجاد نمیکنه به جز سردرد و سرگیچه و همونطور که گفتم بهتره چون نزدبک امتحانه از چیزایی مثل سودوافدرین استفاده کنی تا شاید یکم اضطراب بگیری بچسبی به درس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد