سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

نظرات 14 + ارسال نظر
عسل شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام
چقد سر پیر استام خندیدم!میدونی چنتا خورده بودم؟
چرا مطلب نمی ذاری پ؟
راستی نظرت در مورد قرض ممورال چیه؟
اگه تاییدش کنی میرم سراغش
می خوام تو fb یه پیج واسه ریتالین جونم بذارم .البت نمی دونم الان پیج شبیهش هَ یا نه؟به نظرت می گیره؟
ینی ما چنتاییم؟

سلام....میدونی ما ایرانیا به قرصی میگیم خوب که تا خوردی حالتو خوب کنه حالا مهم نیست که یه مدت دیگه افقیت کنه....ممورال و اینا رو باید یه مدت خورد تا جواب گرفت معمولا که میگن سه چهار هفته......تو فیس بوک یه پیج داره که سالانه آپ میشه.
چندتا خورده بودی؟

عسل شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

راستی نظرت درمورد جنس چیه؟
خوبشا!نه هر تاپالجاتی!
مثلا حشیش؟
واسه چت زدن just؟

از رنگش بگزریم بد نیست......
متاسفانه به علت شرایطی که توشم مدتیه اصلا طرف چیزی به جز محرکها نرفتم.....قسمت شه میزنیم....بخورید و بکشید ولی اسراف نکنید

عسل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

عسل جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

ساقیم واسم مسیج فرستاده....

هی قرص,هی دوا,ول کن
این زندگی است ؟آری ؟نه!
بهبود جسم ویران را
هیچ انتظار داری ؟نه!!!

خیلی نامرده مگه نه؟
راستی من همه ی امتحانامو تر زدم

عسل جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

گاهی یه جوابیم پایینش بنویسی بد نیستا!
یه اهـنُی یه تلپُی....

امان از این حافظه،من گفتم تاییدش کنم بعدا بیام جوابش و بدم(چه دلیل قانع کننده ای!) .....
آره دیگه دارو هم درده و هم درمان،البته بخش دردش بیشتر سنگینی میکنه
من یه مدت طولانیه داروهارو به صورت ترکیبی استفاده میکنم ولی با یا بدون دارو اوضاع حافظم وخیمه.....

عسل شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

اووه!پَ نمی دونی اینجا چه خبره؟
من مجبورم همیشه یه دفترچه همرام داشته باشمو همه چیو توش بنویسم.
چن وقت پیش داشتم یه سری توش می زدم ببین چی پیدا کردم :

تو با فلانی قهری!!!!

فک کن!جدی می گما.
امیدوارم عوارض داروا زیاد اذیتت نکنه .من یکی زود نابود می شم البته اینو دوس دارم
مرسی که هستی هرچند کم و بیش و یادداشت سفیدو ....

سلام،ببخشید دیر شد،من هم ضعیف شدن حافظم به حدی رسیده که کلی دردسر ساز شده،این مدت کلی چیز اینور و اونور جا گذاشتم
یه اسپری دسموپرسین گرفتم (5تومن) که واسه دیابته ولی حافظه رو تفویت میکنه ولی اون هم نتیجه نداد و فقط یه سردرد باحال داد....
ضمنا یه اسکن از دفترچت بگیر بفرست به نظر چیزای جالبی توش نوشتی

عسل شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

راستی من یه سوال گنده دارم .
چیزی از آدرنالین می دونی؟تزریقیش؟
اصن خوبه؟ گیر میاد؟
دنبال یه اثری مثه limitless می گردم-کی نمی گرده؟
نظر تخصصیتو در مورد متادون مایعم می خوام
مرسی

سلام،بعضی از مکملهای بدنسازی آدرنالین دارند تا ورزشکار روحیه تهاجمی پیدا کنه و.....
ولی به شخصه امتحان نکردم
هیجان میخوای زنگ خونه همسایه رو بزن فرار کن(واسه آدرنالین) اگه گیر افتادی و کتک خوردی هم مورفین ترشح میشه...به هر حال ضرر نمیکنی...
من متادون مایع استفاده نکردم هر چی دیدم قرصش بوده...به نظر که نباید فرقی داشته باشه.من نءشگی بنزودیازپینها رو ترجیح میدم.
ضمنا اگه قرصی رو میشناسی که ارزش امتحان کردن رو داره ممنون میشم معرفی کنی
ممنون که وبلاگ رو دنبال میکنی

امید دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام
با توجه به اینکه در مورد ریتالین آگاهی دارین میخواستم بپرسم که میشه از این دارو برای تنظیم خواب استفاده کرد؟ چون من ساعت ۵ صبح میخوابم و ساعت ۳ بیدار میشم و حالم خیلی بده و همیشه کسلم. منظورم اینه که صبح ساعت ۸ صبح مصرف کنم تا در طول روز خوابم نیاد. روزی سه نوبت ساعات ۸ و ۱۲ و ۱۶ (با توجه به زمان اثر دارو) چطوره؟

به نظر من که زیاد منطقی نیست،اما اگر خواستین مصرف کنین هر نوبت یک چهارم یا نصف استفاده کنین،آخرین نوبت رو هم حتما 6 ساعت قبل از خواب استفاده کنین.ضمنا ریتالین رو به صورت دوره ای استفاده کنید که مشکل مقاومت دارویی و افزایش دوز پیدا نکنید.اگه از نظر هزینه مشکلی نیست مدافنیل واسه شما ارجعیت داره....در آخر به کافءین هم یه فرصت بدین

عسل پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

what about me?
u were the only THING i send him sth
tnx
......

سلام،چرا شما اینقدر تیزین؟میخواستم جواب بدم ولی وقت کافی نبود گفتم اگه تاییدش کنم باز ممکنه گیر بدین به بی جواب بودنش

عسل جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

خب من این روزا هیچ حالم خوب نیس.....
خیلی داغونم.
اصن اعصاب ندارم .میدونی؟
بد تحت فشارم. دیگه نمی کشم....
یه چیز جدیده دارم تست می کنم اگه جواب داد خبرت می کنم .....
اگه زنده موندم البته!
یه کار ترکیبیه
راستی
راحت باش.
حساسیتام تو آپ شدن دست خودم نی....

سلام،تو مصرف ترکیبی واقعا پیدا کردن دوز مناسب سخته،چون دقیقا نمیدونی کدوم رو باید کم و زیاد کرد،منم جدیدا مصرف چندین نوع نوتروپیک رو شروع کردم.حافظم یکم بهتر شده ولی هنوز راضی نیستم....
فعلا دارم دوز داروها رو تغییر میدم تا دوز مناسب واسه پیک حافظم رو پیدا کنم...

نــــــــــــــــورون سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://natter.blogfa.com

سلاام
آقاااااااااااااااااااااا
من ریتالین گیرم نمیاد
نمیدونی تو اصفهان کجا شبیه ناصرخسرو هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راسی ریتالینو کی باید خورد تابتونیم شبو بیدار بمونیم؟؟؟

تئوفیلین توهم زاس؟؟؟؟؟؟؟

زود جواب بده من طاقتم کمه.باشه!

سلام،تو اصفهان جاییو نمیشناسم،تو هر شهری فروشنده آزاد داروهای خفن وجود داره،یکم پرس و جو کن،بعضی از مکمل ورزشی فروشی ها هم واسه لاغری میفروشن
اگه ریتالین پیدا نکردی تءوفیلین و سودوافدرین هم خوبه،تءوفیلین تو دوز عادی که توهم زا نیست دوز بالاشو نمیدونم،تءوفیلین یه چیزی تو مایه های کافءین ولی تپش قلب خیلی شدید میده،اگه قرصش رو گرفتی 1/4 بخور چون یکی زیاده،حتما چند روز قبلا امتحان تستش کن و نذار واسه شب امتحان،شاید مشکلی ایجاد کنه.شربت سودوافدرین هم بدون نسخه میدن اونم یه محرکه ضعیفتر از ریتالینه.
ریتالین اثرش از نیم ساعت بعد از استفاده شروع میشه و 4 ساعت ادامه پیدا میکنه،پس هر حدودا هر 4 تا 5 ساعت باید تمدیدش کنی.
ضمنا سوال میکنم اگه جایی رو پیدا کردم اطلاع میدم.

نــــــــــــــــــــــورون جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://natter.blogfa.com

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی مرسی
ازچند جا ک سوال کردم نمیدونستند.بازم میگردم.اما ی حدود تقریبی میخوام ازاینکه کجاباید دنبالش باشم.میشه ی جوری پیداش کنی؟
تئوفیلین قرص و شربتش تفاوتی داره؟ اگه ن،واسه شربتش باید چقد استفاده کنم؟ قرصشو بی نسخه میدن؟
من قرصای مختلفو امتحان کردم سابقه تپش قلب یا مشکل و حساسیت شدید ب داروهم ندارم.ریتالینم با یکی دوتا در روز شروع کردم.ازاین نظر مشکلی نیس!
بازم مرسی بابت کمکت
زودتر بهم خبر بدی ممنون میشم چون خیلی وقت ندارم

بعضی داروخونه ها خارج از سهمیه میفروشن،ولی خوب باید بدونی کدوما.
راه دیگش اینه که بری پیش یه متخصص و واسش علاءم کمبود توجه رو قاطی چیزای دیگه کنی و بدی به خوردش،اگه دکتر پایه باشه مینویسه،دکتری که اوایل میرفتم خیلی مبتدیانه بهش گفتم من قبلا به خاطره مشکل تمرکزم ریتالین میخوردم الان هم چون نزدیک امتحاناست نمیتونم بدون اون برم سر جلسه فقط واسه تو امتحانا میخوام.اونم نوشت.دیگه بستگی به شانست داره که دکتر چجور آدمی باشه.گاهی بهش دیکته میکنی و اون واست مینویسه.گاهی هم هر چقدر زیرکانه عمل کنی نتیجه نمیده.
تءوفیلین هم قرص و هم شربتش بدون نسخه میدن.اگه به چای و قهوه .... دسترسی داری بهتره از اون استفاده کنی.
قرص تءوفلین بگیر و یک چهارم استفاده کن.کمی به آدم استرس میده و حالت شب امتحان به آدم میده و باعث میشه سرعت خوندن افزایش پیدا کنه.تو دوز بالا مشکل گوارشی هم میده.

عسل چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

از خرداد متنفرم!
هم ماه تولدمه هم مرگ تدریجیم!
منم عین این بالاییه اصفهانم اما انقد خوشانس نیستم که ریتا گیر بیارم
این دکتر که می گی نسخشو میده باید روانشناس باشه؟
آخه روانشناس خیلی گرونه
بعد اگه طبق اتفاقات 20 سال اخیر از زمان تولد به این ور شانس نیوورده بودیم!! باید قید نسخه رو بزنیم دیگه؟
راستی این متادونه عالییییهههههههه مایشو میگم.یعنی توپپپپپا!!!!
البته نه واسه تمرکز که نیاز اصلی منه!واسه نشگی که یادت بره تمرکز نداری عالیه!!


سلام،بعد از یه مدت گاه و بی گاه چند میلی ریتالین زدن امروز یه دونه خوردم انگار نه انگار،یکی دیگه بازم هیچی
نمیدونم برادران پاکستانی چند بیل گچ میریزن توش که اینقدر افتضاح شده.
فعلا کافءین یکم خودی نشون میده و آفتابه رو گرفته رو ریتالین.
خرج نسخه زیر 20 تومنه البته بستگی به شانست داره چون ممکنه دکتر بخواد جونتون رو نجات بده و ننویسه.بنظرم خواستی بری برو پیش یه دکتر خوب(سرش شلوغ باشه) مثه اینکه بیشتر راه میان.چون ریتالین تو بازار آزاد گرون شده اگه با نسخه بگیری صرف کردی.اگه بچه کوچیک دارین بردار ببرش پیش دکتر بگو این بچه از دیوار راست میره بالا،یه ثانیه جایی بند نمیشه،تو مدرسه هم یه بار با تقلب 10 شده.احتمالا واسش مینویسه.قبلشم واسش یه چیزی بگیر و آمادش کن.

ریتالین باز حرفه ای پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

فروش نسخه ریتالین بدو بدو حراج شد اقا بدو نصف قیمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد