سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سلاااااام
میگم تئودوفیلینه چیه این قرصش با شربتش فرق داره؟
اگه نه دوز مناسب شربتش چقده؟
راستی من پروپرانولم مصرف می کنم.سر آریتمی شدید و این چیزا
مشکلی نیس؟

سلام،بهتره از چایی استفاده کنی،واسه بیدار موندن چایی بهتر جواب میده.

عسل شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

راستی دوز سودوافدرین باید چقد باشه؟
همینجوری سر بکشم؟
توروخدا اینو زود جواب بده

سلام،دقیقا،یعی کن ار کم شروع کنی و بری بالا تا دوز مناسب رو پیدا کنی

عسل یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

شیشه ی این یارو سودوافدرینه تموم شد من داغونم

هر بار چقدر میخوردی،من یه مدت میخوردم جواب میداد.بهتره یه مدت چایی و قهوه بخوری تا امتحانا تموم شه تابستون داروها رو تست کنی.الان بچسب به درس با چایی

نــــــــــــــــــــــورون دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

درود
ی سوال بسیار مهم
این کافئین که میگی منظورت خوراکیای کافئین دار و فهوه و ایناس یا ی قرصی شربتی چیزی که مستقیما کافئین باشه؟!
من پروپانول میخورم خوابم میگیره.بیحالم میشم. موقعیم ک میخوابم مرتب کابوس میبینم.خیلی زیاد.حتی بعضی وقتا شبا تب و لرز میکردم.داغون میشم کلا.نمیدونم چرا.دوز بالاشم میخوردم.اما بخاطر همین مشکلات دیگه نمیخورم!خودم همینجوری قطعش کردم.بدون اینکه به دکترم بگم.کار بدی بوده؟؟؟ لازمه ادامه بدم؟؟؟


من 20 روز دیگه کنکور دارم.رفیقم که بهم ریتالین میداد باهام قهره.هرکاریش میکنمم کوتا نمیاد.دارم روانی میشم.ی دکترم پیدا کردم اما نوبتشو دو هقه دیگه میده.تو رو خدا یه راهی دیگه...آسونتر...سریعتر...اورژانسیه اوضاع...نمیشه با پست از شهر دیگه سفارش داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
کافءین چای و قهوه.قرصش هم هست ولی اصلا اثر چای رو نداره.
البته اگه اهل چای روزانه نیستی خیلی خوب جواب میده.
پروپانول رو معمولا اگه بری پیش به روانپزشک چشم بسته واست مینویسه.پروپانول خستگی زیادی نمیده و تپش قلب ناشی از اضطراب رو کنترل میکنه.اگه واسه اضطرابت نوشته فکر نکتم مصرفش خیلی ضروری باشه.
داروی ضد افسردگی مصرف نمیکنی؟فلوکستین،ونالافکسین و.... همه شبا حالت بی قراری میدن.
من هم قبلا احساس میکردم بدون ریتالین اصلا نمیشه امتحان داد و به هر دری میزدم که ریتالین دست و پا کنم.زیاد وقتتو واسه پبدا کردنش هدر نده؟
به نظر من ریتالین ابتکار رو کم میکنه و واسه درسهای مفهومی زیاد خوب نیست.
اگه تهرانی ناصرخسرو در خدمتتونه(یا یکی بگیره پست کنه)،اگه شهرستانید کار سخته و باید بگردید و بگردید.بعضی داروخونه ها خارج از سهمیه میفروشن که انگشت شمارن.
بهتربن راه روانپزشکه.
کدوم شهرید؟ایمیلتون رو هم بذارید؟

عسل چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

اه!خاک تو سر من که حرف گوش نمی کنم!!
سلژیلین بیفایده
تئوفیلین بیفایده
اون یارو سودوافدرین که نه نتها بیفایده بود تازه پدرمو در اورد یه شیشه تو یه روز خوردم .
چشام هیجارو نمی دید
دسام سر شده بود
اصن ینی داغونا !!
البته من همشونو با هم خوردم!
با چن تا داروی دیگه
منم مشکل تپش دارم ینی قلبم درد می کنه سر خود پروپ می خورم
این بالایی راس می کنه خستم می کنه
دیگه نمی دونم چیکار کنم ریتا گیرم نمیاد تازه می ترسم اونم مثه اینا روم اثر نداشته باشه..........
دلم می خواد بمیرم تو کار دارو و قرص واسه مردن نیستی
بیدردو تضمینی؟

بازم ممنون که هستی و جواب میدی

سلام،استفاده ترکیبی از داروها خیلی سخته و نتیجه گیری از اونا با سعی و خطا با دوزهای مختلف از هر کدوم به دست میاد.بیشتر این داروها روی صفرکیلومترها جواب میده.البته سلژیلین تا چند روز منو برده بود بالا و هر چند زیاد هوشیاری نمیداد ولی همینطور که قبلا گفتم احساس بینهایت خوب بودن رو داشتم.
واسه خودکشی همون سری داروهایی رو که قبلا خوردید با دوز بالاتر بزن به بدن بیچاره.
نوارتیس هم دیگه جایگزینش شده دیازپام چون هر دو یه کار میکنن.

بابک پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

بابا اینقدر دنبال ریتالین نباشید!
چرا به جای ریتالین از مدافینیل استفاده نمی کنید!

دقیقا.....این روزا با ابن اوضاع تقلب بازار و قیمت ریتالین مدافنیل انتخاب بهتریه....مشکل اینه که واقعا کمیابه و خیلی از داروخونه ها حتی اسمشو هم نمیدونن

سحر جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

درود
من امروز صب آزمون داشتم دیشب با هایپ تا 3 بیدار بودم
معمولا شبای آزمون همین کارو میکردم اما بجای هایپ ریتالین.و صبحشم باز یه 1چهارم یا نصف دیگه میخوردم و سرجلسه خابم نمیبرد.اما امروز که نداشتم بخورم، سرجلسه بشدت بیحال بودم و سرگیجه هم داشتم و آزمونو واقعا گند زدم.من روز کنکور اینطوری بشم که بدبختم...
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بتونید مدافنیل پیدا کنید که عالیه فقط باید داروخونه پیدا کنید و یه 50 تومن پول.....یه سر برو پیش یه روانپزشک شاید واست ریتالین نوشت..

ممی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
من گه گهگدار ترامادول میزنم و گاهی وقتا هم زیاد میشه واسه همین قطع میکنم که وابستگی شدید بهش پیدا نکنم
ولی خب لامصب خماریش خیلی سنگینه ولی هوسش هم لامصب زیاده ، الان یه هفته ست نخوردم ولی دارم وسوسه میشم برم یه ورق 200 بگیرم چندباری هم متادون استفاده کردم ولی هزینه ش بالاست ، یعنی هر دونه ای 4 تومن
خواستم بپرسم چیزی هست که فازش توی همینا باشه ولی عوارض و خماری ترا رو نداشته باشه!؟

من زیاد طرف خانواده مورفین نرفتم.منم فقط همین دوتا (توی قرصها) رو استفاده کردم.بهتره یه تستی با بنزودیازپین ها هم بزنی مثل کلونازپام.
با این حرف منم کمی وسوسه شدم تا بعد از اینکه سرم خلوت شد یه ورق ترا بگیرم..

نــــــــــــــــــــــورون دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://natter.blogfa.com

سلام
جوش صورت از عوارض ریتالینه؟
پری استام دقیقا چیکار میکنه؟

هیچ جا ندیدم که ریتالین باعث جوش صورت شه
پیراستام ارتباط بین دو نیمکره مغز رو زیاد میکنه که موجب افزایش خلاقیت تو فرد میشه.البته حافظه رو هم زیاد میکنه.البته همراه پیراستام حتما باید کولین استفاده شه که مکملش تو ایران نیست..

ممد پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

ای بابا چرا نظرمو تایید نکردی هنوز
راستی نظرتو راجع به فلوکستیئن هم بگو ، اینکه بعد از چند روز اثر میزاره و اثرش چطوره و اینکه عوارض و خماری داره یا نه

من کلا از داروهای ضدافسردگی مثل فلوکستین خاطره خوشی ندارم،بی قراری هنگاه خواب،احساس منگی،کاهش حافظه و همه کلی عارضه دیگه این دید رو بهم داده.این دارو رو حدودا باید یک ماه خورد تا مثلا تاثیر مثبتش ظاهر شه.و اگه اثر نکرد دوزش رو می برن بالا یا میرن سراغ یه داروی دیگه.ولی بعضیا عم نتیجه میگیرن.اگه میخوای شروع کنی بذار یه موقع که سرت خلوته و بیکاری

نــــــــــــــــــــــورون پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://natter.blogfa.com

ما کنکورو دادیم و رفت تموم شد
تو هنو نیومدی...
عالیه واقعا...

راستی کنکور چطور بود؟

قلی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

هر که نسخه ریتالین میخواد بگه براش بفرستم ولی باید رفیق داشته باشی که خدمات کامپیوتری داشته باشه و یک پرینتر رنگی بعدش همه چیزو بهت میگم بدو بدو تا داغه!

مسعود پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام فکر کنم پر سابقه ترین ریتالین کار باشم الان 3 ساله که مصرف میکردم و وقتی دارو هم تموم میشد میرفتم و همون دکتر قبلیم می نوشت ولی الان اون دکترم نیست باید چیکار کنم چند روز دیگه مدرسه ها شروع میشه من کنکوریم امسال آیا پیراستام کار ریتالین رو میکنه ؟ چه خاکی بر سرم کنم ؟ شما خیلی تجربه داری بگو باید چیکار کنم چطور روانپزشک رو قانع کنم (البته بگم من به مقدار کمی پیش فعالی دارم)

پیراستام رو نمیشه با ریتالین مقایسه کرد.....ریتالین به مغز سرعت میده یعنی سریعتر فکر میکنی...ولی پیراستام بدون اینکه سرعت بده حافظه رو قوی میکنه البته هزار تا شرط و شروط داره این پیراستام...اینکه با کولین یا لسیتین یا تخم مرغ مصرف شه.....دوز مناسب از هر کدوم....از نظر گلوتامین و کلسیم هم بهتره کم و کسری نداشته باشی و هزار تا چیزه دیگه....
اگه رفتی دکتر باید کلی داستان بگی و بین حرفات در مورد مشکل عدم تمرکزت و اینکه زندگیت رو داغون کرده بگی...نه اینکه فقط بگی مشکل عدم توجه داری.
کلا تو این تقلب بازار استفاده از ریتالین زیاد درست نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد