سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سریعترین مرورگر

چند روز پیش خبری خواندم مبنی بر اینکه ایران از نظر سرعت اینترنت در جایگاه 5 دنیا قرار دارد.بله،درست شنیدید 5...البته از آخر(رتبه 181)

ایران از بین 185 کشور رتبه 181 را کسب کرده.عذاب آور ترین قسمت این خبر نام کشورهایی بود که رتبه بالاتری نسبت به ایران داشت که من تاکنون اسمشون رو نشنیده بودم.

حالا تنها کاری که از دست ما برمیاد کاهش این ظلمیست که بر ما روا داشته شده.

                          

                                                    

اصلیترین کار مرتبط با اینترنت وبگردیست و ابزار آن هم مرورگر وب است که به طور پیش فرض در ویندوز Internet explorer نصب شده است.من مدتها با این مرورگر کار میکردم و به خودم زحمت امتحان کردن سایر مرورگرها را نمی دادم ولی پس از امتحن کردن سایر مرورگرها به شدت از IE زده شدم.من با اغلب مرورگرها کار کردم و تفاوت معنی داری میان آنها از نظر سرعت ندیدم ولی همگی یک سر و گردن از IE بالاترند.

با جستجویی که داشتم متاسفانه هر سایت یک رتبه بندی برای سریعترین مرورگرها داشته مثلا سایت http://www.techradar.com مرورگر IE9 رو بهترین مرورگر شناخته است.شاید این مرورگر با اینترنت ایران سازگار نیست!!!!! اعدادی هم ذکر کرده که به شرح زیر است:

The numbers are impressive. On our test machine running Windows 7, Safari took 424.0ms to run through the Sunspider benchmarks, with Chrome managing 367.9ms and Firefox 328.7. Opera was nippier still - 312.2ms - while IE9 led the pack with an astonishingly quick 286.6ms. So the best browser for speed is IE9.

دقیقا سایت دیگه ای این رتبه بندی رو برعکس ارائه کرده بود.

ولی به نظر من مرورگرهای OPERA.Firefox.Chrome همگی مرورگرهای خوبی هستند و جایگزین خوبی برای IE به شمار می آیند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Fatima پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.unconditionalpeace.net

hi, that is true i agree love is an adiction .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد