سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

ما هم............

نه اینکه سرم خیلی خلوت بود!!!و امروز ساعت ۷ صبح باید واسه انجام کاری برم بیرون...این بود که نشستم و وبلاگهای به روز شده تو هوم پیج بلاگ اسکای رو چک کردم....... 

بیشتر به وبلاگهایی برخوردم که به اصطلاح روزنوشت افراد بودند........................تعداد کامنتها و بازدید آنها را هم چک کردم.......حتی برای سلام طرف هم کامنت گذاشتن که {علیک}!!!!! 

اونوقت این وبلاگ دوزاری ما سالی سه کامنت دارد که دو تای آن راه گم کرده بودند یکی هم درخواست تبادل لینک داده(البته دومی را جدی نگیرید...واسه دلخوشی خودم نوشتم)  

گفتیم ما هم کمی به اصطلاح روزنوشت قاطی پستهایمان کنیم و ارائه دهیم باشد که بازدیدکنندگان به وبلاگ ما سرازیر شوند. 

از این حرفها که بگذریم همانطور که گفتم ساعت دیگه باید بیرون برم.....حسش نیست بخدا.........از بد روزگار کاری هم که دارم باید تمرکز داشنه باشم.......فعلا بروم و شکمم را ساکت کنم......مغزم هم ان شاال... فردا صبح می گ........ 

نظرات 1 + ارسال نظر
masoud پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

ناراحت نشو میدونم چی میکشی خودم یه زمونی سایت داشتم 200 تومن هم خرجش کرده بودم ولی از وبلاگ تو هم بی نظر تر بود

دست رو دلم نذار که خونه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد