سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

فرماندار بهمئی: با توزیع کنندگان ریتالین برخورد شدید خواهد شد

یاسوج - فرماندار بهمئی گفت: با عوامل استعمال و توزیع مواد مخدر ریتالین در بین شهروندان و به خصوص دانش آموزان در این شهرستان برخورد قانونی می شود .
فرماندار بهمئی: با توزیع کنندگان ریتالین برخورد شدید خواهد شد
به گزارش ایرنا محمد ظاهر سیاوش در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهمئی با موضوع سوء مصرف داروی ریتالین افزود: به دلیل ترویج باور غلط 'افزایش قدرت حافظه بین دانش آموزان ناشی از داروی ریتالین ، مصرف این ماده مخدر رواج یافته است.
وی گفت: ریتالین یک ماده مخدر بر پایه دارو است و دانش آموزان شب امتحان از این دارو استفاده می کنند به این دارو وابسته می شوند و در نهایت دچار جنون واختلالات روانی می شوند.
سیاوش از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر خواست تا با هوشیاری و شناسایی عاملین توزیع و استفاده و ترویج این ماده که باعث از بین بردن تمرکز می شود برخورد جدی شود.
در این نشست 24 نوع ماده مخدر مختلف و عوارض هر کدام جهت شناسایی و پیگیری تشریح شد .

ترویج ورزش های همگانی به منظور جلوگیری از استعمال مواد مخدر ، شناسایی و کنترل داروهای تقویتی از جمله ریتالین به همت شبکه بهداشت و درمان ، تجویز هر نوع مواد تقویتی با نسخه پزشک ، برگزاری کلاس های آموزشی به منظور شناسایی مواد مخدر ، آگاهسازی مردم از مفرات مواد مخدر از مصوبات این نشست بود.


اولا بهمئی کجاست؟؟؟اگر بازار فروش ریتالین آنجا آنقدر داغ است تا از این به بعد برای خرید ریتالین بیایم بهمئی......ما که فکر نمی کنیم شما دلتان برای محصلان این مملکت سوخته است،حتما خریدار آنجا کم است و ریتالین روی دستتان مانده و اینجا دارید تبلیغ ریتالین شهرتان را می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد