سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

کتاب...جزوه.....دارو


                                             


دوستان ایام ایامه امتحانه........کپسول نوافن حاوی ۴۰ میلی گرم کافئین (به همراه آستامینوفن و ایبوبروفن) و شربت تئوفیلین-جی واسه کمک به بیداری توصیه میشه.....(در صورت عدم دسترسی به قهوه و .....)......


نظرات 4 + ارسال نظر
helpppppppppppppppppppppp سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ



سلام به دوست سکانسی خودمون
من امروز نصف شهر دور زدم هیچ دکتر وظیفه شناسی قبول نکرد بنویسه یکی که خنگ و اعصاب بود گفت معتادا میخورن دکتر قلابی بودا انگار فک کنم از داروی ادرال زده دکتر شده بود
متیل فندیت(ریتالین) و madifinilیا همون پروجیل از کی بگیریم یا بخریم توضیح کامل گول زدن دکتر اگه جایی سراغ داری بگو بریم راضی شه بده پلیز می تنک کیو
پیشاپیش برات ارزوی قبولی دارم مرسی سکانس عزیز برداشت بعدی پربار باشه هااااااااااااااا مرسی شربت گرفتیم 7.5 حجمی اتانول داشتا بازم متشکر

سلام....مطمئنا الان امتحاناتون شروع شده و فرصت مناسبی واسه گشتن واسه ریتالین نیست.ناصر خسرو هست که یکی از دوستان رفته بودن گفته بود بسته ای ۵۰۰ تومن بود(خود داروخونه میده ۱۵۰۰) نخریده بود....ریتالین رو به هیچ وجه نمیشه از داروخونه گرفت(به جز داروخونه هایی که جدا از سهمیه میفروشن) ولی پرویجیل رو میتونی از داروخونه دونه ای ۴۵۰۰ بگیری و ۱۲ ساعت طول اثرشه.....البته تعداد کمی از داروخونه ها دارن(بعضی داروخونه ها معروفا واسه داروهای خارجی...از اونا بگیر)
رفتی پیشه دکتر از افسردگی و مشکلاتت شروع کن و آخر فیلم هندیت موضوع رو بکشون طرف ریتالین(بگو قبلا هم استفاده کردی)
جدیدا تئوفیلین-جی گرفتم....فکر کنم اتانول نداشت....ولی چک میکنم...
مرسی

saman az shoshtar سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

salam
in nowafen hamon megafen ???
merse

نوافن رو به این علت گفتم استفاده کنید چون هر کپسول ۴۰ میلی کافئین داره و استامینوفن و ایبوبروفن تاثیری بر هوشیاری نداره(فقط کبد رو داغون میکنه)....مگافن فقط بروفن داره که مسکنه و تاثیری بر بیداری نداره

من یه پرندم ارزو دارم ریتالین تو کن سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام
بنو به خودم متشکرم ای هلو ای البالو ای شیمیدان ای داروساز ای اینکاره ای محقق ای عزیز ای دانشمند ای فضانورد دیکس تورون

بیشتر بنویس کجایی 20 روز نیستی

9کرم
رشتت چی کجا میخونی دکتری مهندسی یه چیزی بپرون یه رفیق گلی پیدا شده بشناسیم
دمت گرم

من یکی از میلیونها فضانورد این کشورم....مرسی از لطفتون

sahar چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام
شربت تئوفیلین عوازض نداره؟یعنی مثله ریتالین نیس???
مرسی

تئوفیلین اثراتی مشابه کافئین داره پس نمیشه اونو با ریتالین مقایسه کرد.عوارض اون در حد کافئین است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد