سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

قیمت ریتالین.پرویجیل و ترامادول

ریتالین:برای تهیه این دارو می تونید به یک پزشک متخصص(روانپزشک یا مغز و اعصاب) مراجعه کنید و با دادن علائم بیش فعالی و کمبود توجه اونو قانع کنید که واستون ریتالین تجویز کنه.ولی اولا احتمال داره که آقای(خانم) دکتر تیز و وظیفه شناس در بیاد و الکی واسه پول ویزیت  10تومن ضرر کنید(حداقل).بعدش باید برید به یکی از داروخونه هایی که ریتالین دارن.و بادادن نسخه و کپی کارت ملی و پر کردن یک فرم داروتونو بگیرید.(قبلا باید حلال احمر و..... هم می رفتیم ولی حدودا آبان 89 که برای گرفتن دارو به داروخونه رفته بودم اطلاعیه ای زده بودن که واسه گرفتن ریتالین دیگه نیازی به مراجعه به حلال احمر و .... نیست.برید حالشو ببرید)-در این حالت هر بسته 10 تایی ریتالین(معمولا مارک نوارتیس آلومینیومی) 1500 در میاد.فکر اینکه بتونید دارو رو بدون نسخه از داروخونه ها بگیرید هم از سرتون بیرون کنید.چون نظارت شدیدی روی فروشش هست.

در حالت دوم که باید دارو رو  بصورت آزاد خریداری کنید(مثلا ناصرخسرو و ......)..در این حالت هر بسته 10 تایی رو می تونید بین 5 تا 7 تومن خریداری کنید.(بصورت تکی) اما اگه دارو رو به صورت عمده بخرید ممکنه تا 4/5 هم پایین بیاد(دیگه میزانش دسته خودتونه...اینکه من دانشجوهم و نون واسه خوردن ندارم و اینا)

نکته ای که هست حتما به تاریخ انقضاء دارو توجه کنید...گاهی هم فروشندگان عزیز تاریخ انقضاء دارو رو جدا میکنن.


پرویجیل:این دارو که زیاد شناخته شده نیست(تو ایران) دارای اثرات مشابه ریتالینه...بیشتر به عنوان دارویی برای کاهش خواب و خستگی به کار میره و مضراتش بسیار کمتر از ریتالینه...ولی حیف...چرا؟؟؟

حدودا 6 ماه پیش خواستم جایگزینی واسه ریتالین پیدا کنم و چی از این بهتر.....با مراجعه به یک روانپزشک پس از کلی داستانسرایی در آخر گفتم که اگه ممکنه واسه کمبود توجهم پرویجیل(مدافینیل)  تجویز کنه و در حالی که امید چندانی نداشتم ایشان در کمال تعجب درخواستم رو پذیرفت و از فوائد این قرص و بی ضرر بودنش گفت.متاسفانه داروخونه هایی که حتی اسم این قرص هم به گوششون نخورده زیاده و باید کلی بگردید ولی تلخ ترین جای ماجرا زمانی است که می خواهید هزینه دارو رو بپردازین..هر عدد قرص پرویجیل یا همان مدافینیل 4500 تومان....جان؟؟؟؟؟؟؟

30 تا قرص 135تومن......دیگه خودتون می دونید

ضمنا به نظر میرسه مثله ریتالین نظارتی روش نیست...شاید بتونید بدون نسخه از داروخونه بگیرید(با همون قیمت 4500)


ترامادول:این قرص رو من قبلا با قیمتی بین 2 تا 3/5 از داروخونه ها میگرفتم ولی از بازار آزاد با قیمت 1000 تومن تهیه کردم...البته مارکها متفاوت بودن


----نقل شده از بزرگی که گفت:اگر ریتالین در ثریا باشد مردانی از پارس به آن دست می یابند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شدوفکس دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ق.ظ

سلام،

من از طریق فرم‌ «تماس با من» باهاتون تماس گرفتم، ولی یا وقت نکردید که جواب بدید یا اینکه فرم کار نمی‌کنه.

من خیلی دنبال پرویجیل گشتم ولی همونطور که خودتون هم نوشتید اکثر داروخانه‌ها اصلا نمی‌دونن چی هست. می‌خواستم ببینم آیا امکانش هست که بگید از کدام داروخانه قیمت گرفتید؟ ممنون.

سلام،من از تهران تهیه نکردم،تو هر شهری یه داروخونه هست که معروفه به داروهای خارجی و کمیاب،میتونید از یه داروخونه بخواین تا کمکتون کنه،یا اینکه به یه مرکز تخصصی مغز و اعصاب برید و از داروخونه اونجا بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد