سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

ریتالین-قسمت دوم

بهترین مارک ریتالین  

 

اگر در سایتهای مختلف خارجی سرچ کنید مارکهای مختلفی واسه ریتالین هست ولی بهترین مارک که بیشتر داروخونه ها و مراکز آزاد دارن نوارتیس آلومینیومی(پاکستانی) هست.نوع اسپانیایی و ایرانی شاید در ابتدا جواب بده ولی وقتی مصرف کمی بالاتر رفت دیگه پاسخگو نیست در واقع بیشتر دارونماست تا دارو.   

                                         

                        ریتالین

  

 

                      

RITALIN BOOSTERS  

  

 تو سایتهای ایرانی و خارجی تقویت کننده های زیادی واسه ریتالین ذکر شده ولی من حقیقتا نتیبجه مطلوبی ازشون نگرفتم در واقع اعتقاد دارم که مصرف ریتالین به تنهایی نتیجه مطلوبتری میده. 

 1-نیکوتینیک اسید:یکی از ویتامینهای گروه ب هست(هیچ ربطی به نیکوتین سیگار نداره)،این ویتامین جریان خون رو افزایش میده و خون بیشتری به مغز میرسه و اثر تقویت کننده ای بر ریتالین داره.در واقع نیکوتینیک اسد و پتیدین و ریتالین هر سه از یک خانواده هستند. برای تهیه،قرص 25 و 100 میلی گرم آن در داروخونه ها هست که بدون نسخه میدن.البته نکته جالب اینکه به نظر میرسه که یا فروش نداره یا دیگه تولید نمیشه چراکه بیشتره داروخونه ها قرص ساخت 2008 اون رو دارن. برای مصرف بهتره کمتر از یک قرص 100 و با معده پر مصرف کنید چرا که در صورت مصرف بالا دچار درد شدید شکم برای چند دقیقه میشیدکه من چند بار گرفتارش شدم.البته این حالت در شروع مصرف بیشتر پیش میاد ومن پس از چند روز مصرفم رو به 300 میلی رسوندم و دچار درد شکم نشدم.من از این قرص نتیجه مطلوب که نگرفتم هیچ بلکه حالت خواب آلودگیم هم بیشتر شد.در واقه سایتا گفتن که چون سروتونین تولید میکنه بیشتر حالت نئشگی و خواب آلودگی میده تا بی خوابی،بهرحال به امتحانش میرزه.دیگه این ریتالین و شیشه که نیست،ویتامینه هشدار:مصرف مجاز این قرص موجب آسیب شدید به کلیه میشه فکر کنم مقدار مجاز مصرفش زیر 50 میلی گرم باشه.لطفا به این نکته توجه کنید چوم احتمال میدم خستگی و حالت تهوع من ناشی از مسمومیت کبد در طول مصرف این قرص بوده است. 

 

 2-کافئین:مصرف چهوه و چای و همچنین نوشابه های انرژی زا همزمان با مصرف ریتالین موجب بالا رفتن ضربان و تپش قلب و نوعی حالت بی قراری و اضطراب میشه. 

 

 3-افدرین:داروی دوست داشتنی ورزشکاران و کسانی که می خواهند وزن کم کنند.من به شخصه این دو را باهم مصرق نکردم ولی تو یه سایت خارجی در مورد نتیجه مطلوب از مصرف همزمان این دو نوشته بود. 

 

 4-ایجاد محیط اسیدی برای جذب بهتر ریتالین،مثلا مصرف آب پرتقال  

 

۶-تئوفیلین:می تونید یه شیشه تئوفیلین جی بگیرید (بدون نسخه) که واسه درد سینه و ایناست.این دارو اثر مشابه کافئین داره پس میشه به جای چای و قهوه هم ازش استفاده کرد. 

 

5-ریتالین زیرزبانی:این شیوه نتیجه بهتری نسبت به روشهای بالا داشت.در این روش نصف قرص رو بذارید زیر زبونتون و اجازه بدید از این طریق جذب شه.در این روش به علت عبور نکردن ریتالین از کبد مقدار بیشتری وارد خون می شود و دارو اثراتش را زودتر نشوت میده. 

 

 جایی در مورد مصرف همزمان ریتالین و ترامادول نوشته بود که من به هیچ عنوان توصیه نمی کنم.چرا که اثرات این دو دارو با هم در تناقضند ومصرف این دو حالت بسیار ناخوشایندی ایجاد می کنه(طبق تجربه شخصی).

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

با عرض سلام من یه فروشنده ریتالین رو میشناسم و قیمت هر بسته رو هم میده 5000تومان اگه خواستین شمارشو خصوصی بدم من خودم سه ساله هر روز میزنم تا تموم میکنم تا 1 ماه نمیزنم و لی تا دارم تا 7 تا رو در روز مصرف میکنم و در ضمن وقتی کم میارم نصف همین انداره رو زیر زبونی میزنم اوکمی هوا پرتاپ توپ بابا پوکیدم

felan ke khodam zire hamin ghimato mikharM,zamani adam tasir ritalin ro khob hes mikone ke daem azash estefade nakone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد